Plašāka informācija

Es piekrītu

Logo
Grozs
Tukšs grozs – bēdīgs grozs...

B.U.J.

Biežāk uzdotie jautājumi

DALĪBA

Kā darbojas dalība Mini-Maxi?

Dalība Mini-Maxi dod iespēju pirkt simtiem iekārotāko preču zīmolu produktu par revolucionārām cenām.
Par Mini-Maxi kluba biedru kļūsiet, reģistrējoties www.Mini-Maxi.lv. Dalības atlaides tiek piemērotas jūsu veiktajam pasūtījumam uzreiz.

IEPIRKŠANĀS

Kad saņemšu pasūtījumu?

Ja izvēlaties preču piegādi uz norādīto adresi ar kurjerdienestu un pasūtījumu apstiprināt darbadienās līdz 14.00, pasūtījums Lietuvas lielākajās pilsētās tiks piegādāts jau nākamajā darbadienā!
Pasūtījumi, kas apstiprināti darbadienās pēc 14.00, nedēļas nogalēs vai jānogādā uz citām Lietuvas pilsētām, tiek piegādāti 1–2 darbadienu laikā.

Vai saņemšu informāciju par pasūtījuma izsūtīšanu/gatavību saņemšanai?

Jā, ja izvēlaties piegādi uz norādīto adresi ar kurjerdienestu, kurjers sazināsies ar jums par piegādes laiku un pirms sūtījuma piegādes informēs ar zvanu vai SMS ziņu.
Ja izvēlaties piegādi uz LP Express vai Omniva pakomātiem, saņemsiet SMS ziņu ar informāciju par sūtījuma piegādi.

Kā var zināt, ka mans pasūtījums ir reģistrēts?

Kad jūsu pasūtījums tiks apstiprināts, pa e-pastu saņemsiet apstiprinājuma vēstuli.
Ja šādu vēstuli nesaņemat, pārbaudiet e-pasta mēstuļu sadaļu. Ja nesaņemat pasūtījuma apstiprinājumu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu pa e-pastu info@Mini-Maxi.lv

Vai var apvienot atsevišķi apstiprinātus pasūtījumus?

Nav paredzēta iespējas apvienot divus dažādus pasūtījumus.

Vai Mini-Maxi pārdotās preces ir oriģinālas?

Jā, Mini-Maxi pārdodam tikai oriģinālas preces, ko pērkam tieši no izplatītājiem un ražotājiem. Garantējam, ka visi mūsu plauktos esošie produkti ir oriģināli.

SAMAKSA

Kā var maksāt par precēm?

Maksāt par precēm varat:

  • internetbankā (paysera.lv sistēma).
  • ar bankas pārskaitījumu, izmantojot mūsu norādītos rekvizītus. Preces piegādāsim 1–2 darbadienu laikā pēc naudas saņemšanas mūsu kontā. Neapmaksāts vai neapstiprināts pasūtījumus pēc 48 stundām tiek dzēsts no sistēmas.

Vai var iegādāties preces līzingā?

Nē, mūsu interneta veikalā nav iespējas iegādāties preces līzingā.

PIEGĀDE

Cik maksā preču piegāde?

PIEGĀDES VEIDS CIK MAKSĀ?
Uz norādīto mājas vai biroja adresi 4,49
Omniva pakomāts BEZ MAKSAS
DPD sūtījumu saņemšanas punktos BEZ MAKSAS

Kā un cik ilgā laikā tiek piegādātas preces?

Varat izvēlēties jums ērtu piegādes veidu:

Ar kurjerdienestu:

Sūtījumi tiek piegādāti tikai darbadienās no 8.00 līdz 22.00 jūsu izvēlētajā laikā (laiku saskaņosiet, kad kurjers sazināsies ar jums par sūtījuma piegādi

Uz Omniva pakomātiem:

Vai var izņemt preces pats?

Nē, pagaidām nav iespējas preces izņemt pašam.

Ko darīt, ja pēc pasūtījuma apstiprināšanas mainās piegādes adrese?

Adresi varat mainīt, informējot kurjeru, kurš sazināsies ar jums, saskaņojot piegādes laiku, vai sazinoties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu pa tālr. +370 700 77070.
Sūtījumiem, kas tiek piegādāti uz LP Express vai Omniva pakomātiem, adresi mainīt nedrīkst.

PREČU ATDOŠANA

Vai var atdot preces?

Jā, mēs piedāvājam ekskluzīvu iespēju kvalitatīvas preces atdot 30 (trīsdesmit) dienu laikā pēc preču piegādes saņēmējam.
Lai atdotu preces, jāievēro pamatnosacījums – nebojāts preces iepakojums un nebojāta (neizmēģināta) pati prece. Ja šis nosacījums ir izpildīts, lūdzam aizpildīt preču atdošanas formu, kas atrodama šeit, un nosūtīt to uz e-pastu info@Mini-Maxi.lv.
Kad saņemsim pieprasījumu, sazināsimies ar jums, lai vienotos par preces atdošanas veidu. Kad saņemsim preces, 9–14 darbadienu laikā atmaksāsim naudu jūsu norādītajā kontā. Ja preces iepakojums ir bojāts vai ir redzams, ka prece ir lietota, nauda netiks atmaksāta.
Atdodot preces, jāievēro šādi nosacījumi:

  • atdodamajai precei jābūt oriģinālā, kārtīgā, nebojātā iepakojumā (šis punkts nav spēkā, atdodot nekvalitatīvu preci);
  • prece nedrīkst būt bojāta;
  • precei jābūt nelietotai, tā nedrīkst būt zaudējusi preces izskatu: nebojātas etiķetes, nenoplēstas aizsargplēves u.tml. (šis punkts nav spēkā, ja tiek atdota nekvalitatīva prece);
  • atdodamajai precei jābūt tādā pašā komplektācijā, kāda tā tika nopirkta;

Sūtījumā jābūt:

  • precēm (ar etiķetēm un oriģinālā iepakojumā);
  • aizpildītam atdošanas aktam, skaidrās naudas pieņemšanas kvītij vai kvīts kopijai (ja maksājāt skaidrā naudā preču piegādes laikā).

Ja saņemsim iepakojumu vai preci, kas neatbilst atdošanas noteikumiem, atdosim to atpakaļ sūtītājam.
Varat izvēlēties jums ērtu preču atdošanas veidu:

Preču atdošana ar kurjeru:

Atdodamās preces iepakojiet un sagatavojiet sūtīšanai (Mini-Maxi neatbild par nepareizi sagatavotiem un bojātiem sūtījumiem).
Jūsu norādītajā adresē kurjers ieradīsies pēc sūtījuma 1–3 darbadienu laikā. Pirms ierašanās kurjers sazināsies ar jums pa tālruni.
Sūtījumi tiek savākti laikā no 8.00 līdz 22.00.

Preču atdošana, izmantojot Omniva pakomātu:

Iepakotas un sūtīšanai sagatavotas preces (Mini-Maxi neatbild par nepareizi iepakotiem un bojātiem sūtījumiem) patstāvīgi nosūtiet Mini-Maxi administrācijai pa jūsu izvēlēto pakomātu.
Sūtījumus pakomātos var ielikt jebkurā jums ērtā laikā.

Ko darīt, ja kurjers nepaņem atdodamās preces?

Kurjeram jāierodas 1–3 darbadienu laikā. Ja šis termiņš ir pagājis un jūsu atdodamās preces vēl nav paņemtas, lūdzam sazināties ar Mini-Maxi klientu apkalpošanas nodaļu, un mēs izsauksim kurjeru atkārtoti.

Kā un kad tiek atmaksāta nauda pēc preču atdošanas?

Nauda par atdotajām precēm tiek atmaksāta ar bankas pārskaitījumu uz preču atdošanas lapā norādīto bankas kontu 9–14 darbadienu laikā pēc dienas, kad preces piegādātas Mini-Maxi noliktavā.

Ko darīt, ja esmu saņēmis bojātu sūtījumu vai bojātas preces sūtījumā?

Ja saņemat bojātu, slapju vai netīru sūtījumu, iesakām atteikties no sūtījuma un pieprasīt kurjeram rakstīt sūtījuma bojājuma aktu, kā arī uzreiz informēt par to Mini-Maxi klientu apkalpošanas nodaļu pa e-pastu info@mini-maxi.lv
Ja preces izņemat no Omniva pakomāta un pamanāt defektus, lūdzam steidzami informēt par to Mini-Maxi klientu apkalpošanas nodaļu pa e-pastu info@mini-maxi.lv

JAUNUMU VĒSTULES / REĢISTRĀCIJA

Kā atteikties no jaunumu vēstuļu abonementa?

To var izdarīt, pierakstoties savā Mini-Maxi kontā, Jaunumu vēstuļu iestatījumos vai sazinoties ar klientu apkalpošanas nodaļu pa e-pastu info@mini-maxi.lv

Kā var dzēst reģistrāciju/dzēst klienta kontu?

Lai dzēstu reģistrāciju/dzēstu klienta kontu Mini-Maxi interneta veikalā, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu pa e-pastu info@mini-maxi.lv

KĀ IZMANTOT DĀVANU KARTES?

Kā var iepirkties ar e-dāvanu karti?

Interneta veikalā Mini-Maxi.lv var norēķināties ar dažādu nominālu e-dāvanu kartēm.
Kad esat izvēlējies vajadzīgās preces, preču grozā esošajā laukā, kas paredzēts kodu ievadīšanai, ievadiet savas e-dāvanu kartes kodu un spiediet Piemērot atlaidi, tad izvēlieties Turpināt pasūtīšanu. Tālāk iepirkšanās notiek ierastajā kārtībā.

Kā es saņemšu e-dāvanu karti?

E-dāvanu karte tiks nosūtīta uz jūsu e-pasta kastīti 24 stundu laikā (darbadienās). Saņemto e-dāvanu karti varēsiet to vai nu pārsūtīt adresātam pa e-pastu, vai izsniegt izdrukātu uz papīra lapas.

iepakotas un sūtīšanai sagatavotas preces (Mini-Maxi neatbild par nepareizi iepakotiem un bojātiem sūtījumiem) patstāvīgi nosūtiet Mini-Maxi administrācijai pa jūsu izvēlēto pakomātu.
Sūtījumus pakomātos var ielikt jebkurā jums ērtā laikā.